Wydziały
Pobierz dane XMLDrukuj informacjęSzczegóły informacji
Wydziały Urzędu Miejskiego w Szprotawie
Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-03-05 08:42:06 przez Małgorzata Serafin
Akapit nr - brak tytułu
SEKRETARZ GMINY
Sekretarz Gminy - Katarzyna Dziedzic
tel. +48 68 376 22 36,
tel. +48 68 376 22 36,
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- obsługi sekretariatu – Katarzyna Łętek-Sołtysiak, biuro nr 6 (I piętro), tel. 68 376 25 11,
- spraw organizacyjnych – Beata Radziszowska, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 77,
- administracyjno-gospodarczego – Ewa Chomiak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 54,
- obsługi kadrowej – Maria Chramęga, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 86,
- obsługi rady – Małgorzata Pachurka, biuro nr 20 (II piętro), tel. 68 376 07 74,
- spraw obronnych, wojskowości i BHP – Marta Wojtkowiak, biuro nr 26 (parter), tel. 68 673 05 87,
- zarządzania kryzysowego – Janusz Dyba, biuro nr 26 (parter), tel. 68 676 07 66,
- obsługi klienta – Dominika Walasek, Biuro Obsługi Klienta (parter), biuro nr 1, tel. 68 376 38 11, ; Joanna Walerczak, tel. 68 376 38 11,
- informatyki – Tomasz Mierzwiak, parter, tel. 68 376 07 97,
Audytor wewnętrzny – Rafał Kruk, biuro nr 19c (II piętro),
SKARBNIK GMINY
Skarbnik Gminy – Beata Sztojko
tel. +48 68 376 07 91, b.sztojko@szprotawa-um.pl
tel. +48 68 376 07 91, b.sztojko@szprotawa-um.pl
WYDZIAŁ FINANSOWY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Justyna Rajewska, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 05 85,
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Donata Dziamba-Rzeszutek, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 83,
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Sylwia Brojanowska, biuro nr 8b (I piętro), tel. 68 376 07 89,
- księgowości innych należności i dochodów budżetu gminy – Wioletta Mita, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 05 82,
- środków trwałych i podatku VAT – Anna Dudlej, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 07 71,
- wymiaru podatków – Marta Jeziorska, biuro nr 12 (I piętro), tel. 68 376 07 87,
- wymiaru podatków lokalnych – Wioleta Sykuła, 12 (I piętro), tel. 68 376 07 90,
- księgowości podatkowej – Katarzyna Makuch, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 82,
- księgowości podatkowej – Agata Śliwińska, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 99,
- windykacji – Iwona Filipowicz, biuro nr 13 (I piętro), tel. 68 376 07 84,
- naliczania płac pracowników Urzędu Miejskiego – Wanda Hałabura, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69,
- naliczania płac pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych – Małgorzata Molenda, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69,
- planowania budżetu, analizy finansowej i sprawozdawczości – Beata Sztojko, biuro nr 9a (I piętro), tel. 68 376 07 98,
- wymiaru opłaty zagospodarowania odpadami komunalnymi – Barbara Malicka, Biuro Obsługi Klienta (parter), tel. 68 376 07 85,
- księgowości opłat odpadami komunalnymi – Judyta Szczudło, Biuro Obsługi Klienta (parter), tel. 68 376 38 12,
WYDZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PROMOCJI I TURYSTYKI
Kierownik – Maciej Boryna, tel. 68 376 27 63
Z-ca Kierownika – Małgorzata Serafin
tel. +48 68 376 11 25,
tel. +48 68 376 11 25,
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- promocji gminy, turystyki, współpracy z zagranicą i organizacjami pozarządowymi – Joanna Dudek, Cenmtrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 07 72,
- ewidencji działalności gospodarczej, obsługi inwestora, promocji gospodarczej i polityki informacyjnej – Anna Ignaszak, Cenmtrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 313, tel. 68 376 05 86,
- zezwolenia na sprzedaż alkoholu, polityka informacyjna – Monika Zarzecka, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 305, tel. 68 376 07 67,
- obsługa Punktu Informacji Turystycznej – Maciej Boryna, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, tel. 68 376 27 63,
- funduszy unijnych, środków pomocowych i kontroli zarządczej – Barbara Wierzbicka, biuro nr 19c (II piętro), tel. 68 376 07 96, , Anna Bahrij, biuro 19c (II piętro), tel. 68 376 07 96, , Magdalena Tyszkowska, tel. 68 376 07 75,
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- spraw społecznych i dotacji pozarządowych – Donata Hejnosz, biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 07 76,
- edukacji – Iwona Stańczak biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 05 83, , Agnieszka Greszta, tel. 68 376 05 83,
- sprawy lokalowe, dodatki mieszkaniowe i energetyczne – Mirosława Pozaroszczyk - biuro nr 8 (I piętro), tel. 509 619 657,
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
Kierownik – Jan Litwinka
tel. +48 68 376 07 92,
tel. +48 68 376 07 92,
Z-ca Kierownika - Mirosław Nykiel
tel. +48 518 074 835,
tel. +48 518 074 835,
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- zamówień publicznych – Marek Rzeszutek, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 05 80,
- dróg, mostów, komunikacji publicznej, obiektów sportowych – Mirosław Nykiel , biuro nr 15 (II piętro), tel. 518 074 835,
- monitorowania realizowanych inwestycji – Ewelina Poźniak-Woźna, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 13 88,
- gospodarki przestrzennej – Małgorzata Święcicka, biuro nr 16 (II piętro), tel. 68 376 07 70, , Magdalena Siwicka, tel. +48 600 856 159,
WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
Kierownik - Piotr Wciórka
tel. +48 68 376 07 95,
tel. +48 68 376 07 95,
Z-ca Kierownika - Arkadiusz Zarzecki,
tel. 68 376 07 81,
tel. 68 376 07 81,
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, biura strefy płatnego parkowania – Arkadiusz Zarzecki biuro nr 27 (parter), tel. 68 376 07 81, ,
- gospodarki gruntami i użytkowania wieczystego – Aneta Kuczak, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 78,
- sprzedaży nieruchomości lokalowych – Klaudia Poźniak, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 05 81,
- ochrony środowiska – Agnieszka Katan, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 79,
- obrotu nieruchomościami, gospodarki komunalnej – Paweł Chramęga, biuro nr 3a(I piętro) , tel. 68 376 07 80,
- rolnictwa – Dariusz Jakubiak, biuro nr 5 (I piętro), tel. 68 376 07 93,
- melioracji wodnych, lasów i parków komunalnych oraz edukacji ekologicznej – Jan Ryszawy, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 94,
- kadr pracowników prac interwencyjnych i robót publicznych ul. Kościuszki 25, tel. 68 376 11 66 – Grażyna Boczniewicz
- organizacji i nadzoru robót publicznych i prac interwencyjnych ul. Kościuszki 25 – Waldemar Juszczak, tel. 68 376 49 72
URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
Kierownik - Magdalena Zdebelak-Kosmala
tel. +48 68 376 38 15,
tel. +48 68 376 38 15,
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania odpisów aktów stanu cywilnego, z-ca Kierownika USC - Renata Kabzińska, biuro nr 29 (parter), tel. 68 376 07 55,
- ewidencji ludności – Justyna Korzeniowska, biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 27 55,
- dokumentów tożsamości – Józef Korczyński, biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 38 14,