ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Urzędu Miejskiego w Szprotawie
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Wydziały

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

Wydziały Urzędu Miejskiego w Szprotawie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2020-03-05 08:42:06 przez Małgorzata Serafin

Akapit nr - brak tytułu

SEKRETARZ GMINY
Sekretarz Gminy - Katarzyna Dziedzic
 tel. +48 68 376 22 36,
 
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • obsługi sekretariatu – Katarzyna Łętek-Sołtysiak, biuro nr 6 (I piętro), tel. 68 376 25 11,
  • spraw organizacyjnych, kontroli zarządczej, archiwum – Beata Radziszowska, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 77,
  • administracyjno-gospodarczego – Ewa Chomiak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 54,
  • obsługi kadrowej – Joanna Walerczak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 86,
  • obsługi rady – Małgorzata Pachurka, biuro nr 20 (II piętro), tel. 68 376 07 74,
  • spraw obronnych, wojskowości i BHP – Marta Wojtkowiak, biuro nr 26 (parter), tel. 68 673 05 87,
  • zarządzania kryzysowego – Janusz Dyba, biuro nr 26 (parter), tel. 68 676 07 66,
  • obsługi klienta – Dominika Walasek, Dorota Ganowska Biuro Obsługi Klienta (parter), biuro nr 1, tel. 68 376 38 11,
  • informatyki – Tomasz Mierzwiak, parter, tel. 68 376 07 97,
 
SKARBNIK GMINY
Skarbnik Gminy  Beata Sztojko 
 tel. +48 68 376 07 91, b.sztojko@szprotawa-um.pl
 
 
WYDZIAŁ FINANSOWY
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Justyna Rajewska, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 05 85,
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Donata Dziamba-Rzeszutek, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 83,
  •     księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Sylwia Brojanowska, biuro nr 8b (I piętro), tel. 68 376 07 89,
  •     księgowości innych należności i dochodów budżetu gminy – Wioletta Mita, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 05 82,
  •     środków trwałych i podatku VAT – Anna Dudlej, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 07 71,
  •     wymiaru podatków – Marta Jeziorska, biuro nr 12 (I piętro), tel. 68 376 07 87,
  •     wymiaru podatków lokalnych – Wioleta Sykuła, 12 (I piętro), tel. 68 376 07 90,
  •     księgowości podatkowej – Katarzyna Makuch, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 82,
  •     księgowości podatkowej – Agata Śliwińska, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 99,
  •     windykacji – Iwona Filipowicz, biuro nr 13 (I piętro), tel. 68 376 07 84,
  •     naliczania płac pracowników Urzędu Miejskiego – Wanda Hałabura, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69,
  •     naliczania płac pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych – Małgorzata Molenda, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69,
  •     planowania budżetu, analizy finansowej i sprawozdawczości – Beata Sztojko, biuro nr 9a (I piętro), tel. 68 376 07 98,
  •     wymiaru opłaty zagospodarowania odpadami komunalnymi – Barbara Malicka, Biuro Obsługi Klienta (parter), tel. 68 376 07 85,
  •     księgowości opłat odpadami komunalnymi – Judyta Szczudło, Biuro Obsługi Klienta (parter), tel. 68 376 38 12,
 
WYDZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PROMOCJI I TURYSTYKI
 
Kierownik Maciej Boryna, tel. 68 376 27 63
Z-ca Kierownika Małgorzata Serafin, tel. +48 68 376 11 25
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • promocji gminy, współpracy z zagranicą i organizacjami pozarządowymi – Marta Jędroszkowiak, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 07 72;
  • ewidencji działalności gospodarczej, obsługi inwestora, promocji gospodarczej i polityki informacyjnej – Anna Ignaszak, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 313, tel. 68 376 05 86;
  • zezwoleń na sprzedaż alkoholu, dotacji w zakresie wspierania i upowszechnia kultury fizycznej oraz działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym – Monika Zarzecka, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 305, tel. 68 376 07 67;
  • polityki informacyjnej – Małgorzata Serafin, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 11 25;
  • obsługi Punktu Informacji Turystycznej – Maciej Boryna, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, tel. 68 376 27 63;
  • funduszy unijnych i środków pomocowych – Barbara Wierzbicka, tel. 68 376 07 96; Anna Bahrij, tel. 68 376 07 96; Katarzyna Zapolska, tel. 68 376 07 75; Grażyna Boczniewicz, tel. 68 376 07 75, biuro 19 (II piętro).
 
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
 
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
 
Kierownik  Jan Litwinka
tel. +48 68 376 07 92,
Z-ca Kierownika - Mirosław Nykiel
tel. +48 518 074 835,
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • zamówień publicznych – Marek Rzeszutek, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 05 80,
  • dróg, mostów, komunikacji publicznej, obiektów sportowych – Mirosław Nykiel , biuro nr 15 (II piętro), tel. 518 074 835,
  • monitorowania realizowanych inwestycji – Ewelina Poźniak-Woźna, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 13 88,
  • gospodarki przestrzennej – Małgorzata Święcicka, biuro nr 16 (II piętro), tel. 68 376 07 70, , Magdalena Siwicka, tel. +48 600 856 159,
 
WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
 
Kierownik - Piotr Wciórka
tel. +48 68 376 07 95,
Z-ca Kierownika - Arkadiusz Zarzecki,
tel. 68 376 07 81,
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, biura strefy płatnego parkowania – Arkadiusz Zarzecki biuro nr 27 (parter), tel. 68 376 07 81, ,
  • gospodarki gruntami i użytkowania wieczystego – Aneta Kuczak, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 78,
  • sprzedaży nieruchomości lokalowych – Klaudia Poźniak, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 05 81,
  • ochrony środowiska – Agnieszka Katan, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 79,
  • obrotu nieruchomościami, gospodarki komunalnej – Paweł Chramęga, biuro nr 3a(I piętro) , tel. 68 376 07 80,
  • rolnictwa – Dariusz Jakubiak, biuro nr 5 (I piętro), tel. 68 376 07 93,
  • melioracji wodnych, lasów i parków komunalnych oraz edukacji ekologicznej – Jan Ryszawy, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 94,
  • kadr pracowników prac interwencyjnych i robót publicznych ul. Kościuszki 25, tel. 68 376 11 66 – Grażyna Boczniewicz
  • organizacji i nadzoru robót publicznych i prac interwencyjnych ul. Kościuszki 25 – Waldemar Juszczak, tel. 68 376 49 72
 
URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
 
Kierownik - Magdalena Zdebelak-Kosmala
tel. +48 68 376 38 15,
 
Wydział realizuje zadania z zakresu:
  • rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania odpisów aktów stanu cywilnego, z-ca Kierownika USC - Renata Kabzińska, biuro nr 29 (parter), tel. 68 376 07 55,
  • ewidencji ludności – Justyna Korzeniowska, biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 27 55,
  • dokumentów tożsamości – Józef Korczyński,  biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 38 14,
« powrót do poprzedniej strony