Wydziały
Szczegóły informacji
Wydziały Urzędu Miejskiego w Szprotawie
Informacja ogłoszona dnia 2020-03-05 08:42:06 przez Małgorzata Serafin
Akapit nr 1 - brak tytułu
SEKRETARZ GMINY
Sekretarz Gminy – Katarzyna Dziedzic
tel. 68 376 22 36
WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-ORGANIZACYJNY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- obsługi sekretariatu – Katarzyna Łętek-Sołtysiak, biuro nr 6 (I piętro), tel. 68 376 25 11
- spraw organizacyjnych, kontroli zarządczej, archiwum – Beata Radziszowska, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 77
- administracyjno-gospodarczego – Ewa Chomiak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 54
- obsługi kadrowej – Joanna Walerczak, biuro nr 21 (II piętro), tel. 68 376 07 86
- obsługi rady – Małgorzata Pachurka, biuro nr 20 (II piętro), tel. 68 376 07 74
- spraw obronnych, wojskowości i BHP – Marta Wojtkowiak, biuro nr 26 (parter), tel. 68 673 05 87
- zarządzania kryzysowego – Janusz Dyba, biuro nr 26 (parter), tel. 68 676 07 66
- obsługi klienta – Dominika Walasek, Dorota Ganowska Biuro Obsługi Klienta (parter), biuro nr 1, tel. 68 376 38 11
- informatyki – Tomasz Mierzwiak, parter, tel. 68 376 07 97
SKARBNIK GMINY
Skarbnik Gminy – Beata Sztojko
tel. 68 376 07 91
tel. 68 376 07 91
Z-ca Skarbnika – Marta Jeziorska
tel. 68 376 07 87
WYDZIAŁ FINANSOWY
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Justyna Rajewska, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 05 85
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Donata Dziamba-Rzeszutek, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 83
- księgowości budżetowej i pozabudżetowej – Katarzyna Skrzypczyńska-Wojtkowiak, biuro nr 9b (I piętro), tel. 68 376 07 89
- księgowości innych należności i dochodów budżetu gminy – Wioletta Mita, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 05 82
- środków trwałych i podatku VAT – Anna Dudlej, biuro nr 11c (I piętro), tel. 68 376 07 71
- wymiaru podatków – Marta Jeziorska, biuro nr 12a (I piętro), tel. 68 376 07 87
- wymiaru podatków lokalnych – Katarzyna Jasic, 12 (I piętro), tel. 68 376 07 90
- księgowości podatkowej – Katarzyna Makuch, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 82
- księgowości podatkowej – Agata Śliwińska, biuro nr 11a (I piętro), tel. 68 376 07 99
- windykacji – Iwona Filipowicz, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 84
- naliczania płac pracowników Urzędu Miejskiego oraz naliczania płac pracowników zatrudnionych w ramach robót publicznych i prac interwencyjnych – Małgorzata Molenda, biuro nr 11b (I piętro), tel. 68 376 07 69
- planowania budżetu, analizy finansowej i sprawozdawczości – Beata Sztojko, biuro nr 9a (I piętro), tel. 68 376 07 98
- wymiaru opłaty zagospodarowania odpadami komunalnymi – Barbara Malicka, biuro nr 30, (parter), tel. 68 376 07 85
- księgowości opłat odpadami komunalnymi – Judyta Szczudło, biuro nr 30 (parter) tel. 68 376 38 12
WYDZIAŁ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI, PROMOCJI I TURYSTYKI
Kierownik – Maciej Boryna
tel. 68 376 27 63
tel. 68 376 27 63
Z-ca Kierownika – Małgorzata Serafin
tel. 68 376 11 25
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- promocji gminy, współpracy z zagranicą i organizacjami pozarządowymi – Marta Jędroszkowiak, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 07 72;
- ewidencji działalności gospodarczej, obsługi inwestora, promocji gospodarczej i polityki informacyjnej – Anna Ignaszak, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 313, tel. 68 376 05 86;
- zezwoleń na sprzedaż alkoholu, dotacji w zakresie wspierania i upowszechnia kultury fizycznej oraz działalności na rzecz osób w wieku emerytalnym – Monika Zarzecka, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 305, tel. 68 376 07 67;
- polityki informacyjnej – Małgorzata Serafin, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 306, tel. 68 376 11 25;
- obsługi Punktu Informacji Turystycznej – Maciej Boryna, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, tel. 68 376 27 63;
- funduszy unijnych i środków pomocowych – Barbara Wierzbicka, tel. 68 376 07 96; Anna Bahrij, tel. 68 376 07 96; Katarzyna Zapolska, tel. 68 376 07 75; Grażyna Boczniewicz, tel. 68 376 07 75, biuro 19 (II piętro).
WYDZIAŁ EDUKACJI I SPRAW SPOŁECZNYCH
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- spraw społecznych i dotacji pozarządowych – Donata Hejnosz, biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 07 76
- edukacji – Iwona Stańczak biuro nr 8 (I piętro), tel. 68 376 05 83, Agnieszka Greszta, tel. 68 376 05 83
- sprawy lokalowe, dodatki mieszkaniowe i energetyczne – Mirosława Pozaroszczyk - biuro nr 8 (I piętro), tel. 509 619 657
WYDZIAŁ INWESTYCJI I INFRASTRUKTURY
Kierownik – Agnieszka Soliwoda
tel. 68 376 07 84
tel. 68 376 07 84
Z-ca Kierownika – Mirosław Nykiel
tel. 518 074 835
tel. 518 074 835
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- zamówień publicznych – Marek Rzeszutek, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 05 80
- dróg, mostów, komunikacji publicznej, obiektów sportowych – Mirosław Nykiel , biuro nr 15 (II piętro), tel. 518 074 835
- monitorowania realizowanych inwestycji – Ewelina Poźniak-Woźna, biuro nr 16b (II piętro), tel. 68 376 13 88
- gospodarki przestrzennej – Małgorzata Święcicka, biuro nr 16 (II piętro), tel. 68 376 07 70, Magdalena Siwicka, tel. +48 600 856 159
WYDZIAŁ NIERUCHOMOŚCI, ROLNICTWA I OCHRONY ŚRODOWISKA
Kierownik – Piotr Wciórka
tel. 68 376 07 95
tel. 68 376 07 95
Z-ca Kierownika – Arkadiusz Zarzecki
tel. 68 376 07 81
tel. 68 376 07 81
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- gospodarki komunalnej, ochrony środowiska, biura strefy płatnego parkowania – Arkadiusz Zarzecki biuro nr 27 (parter), tel. 68 376 07 81
- gospodarki gruntami i użytkowania wieczystego – Aneta Kuczak, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 78
- sprzedaży nieruchomości lokalowych – Klaudia Poźniak, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 05 81
- ochrony środowiska – Agnieszka Katan, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 79
- obrotu nieruchomościami, gospodarki komunalnej – Paweł Chramęga, biuro nr 3a (I piętro), tel. 68 376 07 80
- kontrole z zakresu ochrony środowiska – Piotr Tylawski, biuro nr 13 (I piętro), tel. 68 376 13 70
- rolnictwa – Dariusz Jakubiak, biuro nr 5 (I piętro), tel. 68 376 07 93
- melioracji wodnych, lasów i parków komunalnych oraz edukacji ekologicznej – Jan Ryszawy, biuro nr 3 (I piętro), tel. 68 376 07 94
- program „Czyste Powietrze” – Krzysztof Matkowski, Centrum Aktywności Społecznej, Plac Kościelny 2, biuro nr 9, tel. 68 376 05 84
- organizacji i nadzoru robót publicznych i prac interwencyjnych – Waldemar Juszczak, tel. 68 376 49 72, Katarzyna Matczak, tel. 68 376 11 66, ul. Chrobrego 1 budynek Szprotawskich Wodociągów i Kanalizacji.
URZĄD STANU CYWILNEGO I SPRAW OBYWATELSKICH
Kierownik – Magdalena Zdebelak-Kosmala
tel. 68 376 38 15
tel. 68 376 38 15
Z-ca Kierownika USC – Renata Kabzińska
tel. 68 376 07 55
Wydział realizuje zadania z zakresu:
- rejestracji urodzeń, małżeństw i zgonów, wydawania odpisów aktów stanu cywilnego – Renata Kabzińska, biuro nr 29 (parter), tel. 68 376 07 55
- ewidencji ludności – Justyna Korzeniowska, biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 27 55
- dokumentów tożsamości – Józef Korczyński, biuro nr 2 (parter), tel. 68 376 38 14
Rejestr zmian
Podmiot udostępniający informację: | Podmiot udostępniający informację: Gmina Szprotawa |
||
---|---|---|---|
Osoba, która wytworzyła informację: | Osoba, która wytworzyla informację: |
Data wytworzenia informacji: | Data wytworzenia informacji: 2020-03-05 |
Osoba, która odpowiada za treść: | Osoba, która odpowiada za treść: Małgorzata Pachurka |
Data wprowadzenia do BIP | Data wprowadzenia do BIP 2020-03-05 08:41:57 |
Wprowadził informację do BIP: | Wprowadził informację do BIP: Małgorzata Serafin |
Data udostępnienia informacji: | Data udostępnienia informacji: 2020-03-05 08:42:06 |
Osoba, która zmieniła informację: | Osoba, która zmieniła informację: Tomasz Mierzwiak |
Data ostatniej zmiany: | Data ostatniej zmiany: 2024-07-04 10:39:38 |
Artykuł był wyświetlony: | Artykuł był wyświetlony: 17699 raz(y) |